მარკეტინგი

ტრადიციულიvsთანამედროვემარკეტინგი

ტექნოლოგიებისგანვითარებამკაცობრიობისყოველდღიურცხოვრებაშიარაერთისიახლედანერგა

5ნაბიჯიმომხმარებლისგულისმოსაგებად

ნებისმიერმომხმარებელსსურს,მასკარგადმოემსახურონ,თუმცაგულწრფელიკეთილგანწყობისადაერთგულებისმოსაპოვებლად,გაწეულისერვისიბევრადუნდააღემატებოდესმოლოდინს。

როგორშეუძლიათანტრეპრენერებსვიდეომარკეტინგითთავიანთიბრენდისხმისმაქსიმალურადგაძლიერება

ბრენდებმათავიანთიციფრულისტრატეგიისშემუშავებისასშემოქმედებითადუნდაიაზროვნონ。

იზრუნეთთქვენსქსელზე

გაიცანით约旦预兆显示——სპოდკასტისწამყვანი

თქვენიბრენდითქვენსლოგოზეგაცილებითმეტსნიშნავს

რახდისსინამდვილეშითქვენსბრენდსგამორჩეულსმომხმარებლებისთვის

როგორუნდაშეიძინოთმეგობრებიდაინფლუენსერები?

შონნეფი,რომელიცყველაზეაქტუალურბრენდებსქმნისყველაზეპოპულარულიადამიანებისთვის,რეკომენდაციებსგვიზიარებს。

გარივაინერჩუკიტალანტებისსააგენტოსხსნისდასხვებსაცეხმარებაპირადიბრენდებისმართვაში

VaynerTalentცნობილიადამიანების,ინტერნეტინფლუენსერების,კორპორაციულილიდერებისდაკიდევსხვათაწარმომადგენელია

დაბრენდეღვინო!

საიდანუნდადაიწყოთღვინისბოთლისადაეტიკეტისდიზაინისშექმნა吗?