მარკეტინგი- Page: 4

ინფლუენსერ——მარკეტინგისახალიტრენდი——点对点

ეწ。“მილენიალებსა”დამათთანამოძმეZ -თაობასჩვეულებრივიადამიანებისმეტადსჯერათ,ვიდრემათი,ვინცგაყიდვაშიადაოსტატებული

როგორუნდადაიგეგმოსვირუსულიმარკეტინგულიკამპანია

სოციალურიმედიაექსპერტიდენისპისჩეკიყველადეტალსგვიმხელს

მარკეტინგის8ბრწყინვალემაგალითიInstagram-ზე

ესცნობილიანგარიშებინათლადუჩვენებს,თუროგორშეიძლებასამიზნეაუდიტორიისგამოყენება

თქვენუკვეგაქვთსაჭირომონაცემებიკლიენტებზე,როგორუნდაგამოიყენოთ吗?

მარტივისტრატეგიულიანალიზიიმისდადგენაშიდაგეხმარებათ,თურისთქმასცდილობენთქვენთვისკლიენტები

ლოგო-ბრენდისუმთავრესიატრიბუტი

კარგადმოფიქრებულილოგოსმეშვეობით,პოტენციურიკლიენტებიერთიშეხედვითმიხვდებიან,რაშიდაეხმარებათთქვენიბიზნესი

როგორშევიძინოთსტარტაპისთვისპირველი20კლიენტი

ნუღელავთიმაზე,თურაგელითმომავალშიანადრეულეტაპზემიღწეულიწარმატებისშენარჩუნებასთუშეძლებთ。პირველიკლიენტებიშეიძინეთ,მათკარგადმოეპყარითდაესწარმატებათქვენიშემდეგინაბიჯებისდასაფინანსებლადგამოიყენეთ

ზაკფერესი

ზაკფერესი

პარადოქსი,თურატომვრცელდებაზოგიერთირამსწრაფად

“უკეთესიიქნება,თუისეთრამესგააკეთებთ,რომადამიანებმაღამითდაძინებავერშეძლონ,ვიდრევინმესთვისრაიმესარგააკეთებენ。”

ფსიქოლოგიურიზემოქმედების5გზა,რომელიცბიზნესისდაწყებამდეაუცილებლადუნდაიცოდეთ

ოდესმეთუგამოგიყენებიათტექნიკა番茄工作餐?——ცოტახანსმაქსიმალურიპროდუქტიულობითმუშაობთდაშემდეგკიისვენებთ。იქნებსცადოთ

სეიდბალხი

სეიდბალხი

ოთხიფსიქოლოგიურიჭეშმარიტებაგაყიდვებისგასამარტივებლად

შემსყიდველობითქცევასუმეტესადემოციებიმართავს,რასაცშემდეგლოგიკაადასტურებს。სწორედამიტომარისანტრეპრენერებისთვისმნიშვნელოვანიგაყიდვებისგასაზრდელადფსიქოლოგიისგამოყენება